Mies pa­hoin­pi­del­tiin Tor­nios­sa – myös yli­no­peus­kus­ki jäi po­lii­sin haaviin vii­kon­lop­pu­na

Mies pahoinpideltiin tajuttomaksi Tornion keskustassa lauantain vastaisena yönä, poliisi tiedottaa.

Kaksi miestä pahoinpiteli uhrin hieman ennen kello kahta lauantaiyönä Satamakadulla Torniossa. Uhri oli mennyt tajuttomaksi ja hänet kuljetettiin sairaalaan hoidettavaksi.

Tapahtumapaikalla olleet todistajat olivat nähneet pahoinpitelyn ja paikalta poistuneen kaksi miestä. Miehiä ei vielä tavoitettu. Poliisi tutkii asiaa törkeänä pahoinpitelynä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä