Kemissä ravintolassa työskentelevä Jenna Julku on suorittanut hygieniapassin ja anniskelupassin Rovaniemellä, koska Meri-Lapissa testeihin pääseminen ei onnistunut sopivassa aikataulussa.
Kuva: Jussi Saarela
Kemissä Sataman Krouwi -ravintolassa työskentelevä Jenna Julku joutui suorittamaan hygieniapassin toissa kesänä ja anniskelupassin viime kesänä Rovaniemellä asti, koska lähempänä kokeisiin pääseminen ei onnistunut halutussa aikataulussa.