Kolumni

Me sanomme vain: ”En mä jaksa.”

Vuosi sitten vietin viimeistä kesää ennen lukioaikoja. Yläkoulu, erityisesti yhdeksäs luokka tuntui vankilalta. Vapautta oli liian vähän, ystävät olivat samat kuin päiväkodissa, mikä toi jatkuvaa ahtauden tunnetta. Monien kanssa arvomaailmat menivät ristiin ja hankala teini-ikä oli viedä vähän väliä jalat alta. Käytyäni ensimmäisen vuoden lukiota, voin sanoa, etten koskaan tule kaipaamaan takaisin yläkouluun.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa