Lohenostajat olivat heti aamusta jonottamassa Ajoksen kalasataman lohikioskilla.
Kuva: Karoliina Marttala
Ajoksen kalasatamassa on tiistaina jatkuva jono. Kemiläiset ammattikalastajat Matti Syrjälä ja Kari Heinikoski ovat olleet tänään ensimmäistä kertaa lohenpyynnissä tälle kesälle. Myynnissä on varhain aamulla pyydettyä Perämeren lohta ja maivoja.
Torniossa asuva Tiina Koskela-Käsmä on tullut ostamaan kumpaakin kalaa.