Pelastuslaitos sai sunnuntaina illalla puoli kymmeneltä hälytyksen liikenneonnettomuudesta Sodankyläntiellä Ala-Nampan ja Yli-Nampan välillä.
Tila-auto oli jarruttanut väistäessään porotokkaa ja perässä ajanut linja-auto törmäsi tila-autoon. Linja-autossa oli tapahtumahetkellä 61 ihmistä ja tila-autossa kahdeksan, kertoo Lapin päivystävä palomestari Ville Rankinen.
Törmäyksestä ei aiheutunut loukkaantumisia. Pelastusviranomaisia ei lähetetty paikalle ollenkaan, ainoastaan poliisi käy tutkimassa tilanteen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut