Lapin ko­koo­mus vaatii, että maa­kun­nas­sa on jat­kos­sa­kin oltava kaksi päi­vys­tä­vää kes­kus­sai­raa­laa

Länsi-Pohjan keskussairaalan puolesta järjestetään mielenilmaus Kemin Kauppatorilla tiistaina.

Lapin kokoomus asettui viikonloppuna järjestetyssä piirikokouksessa tukemaan Kemin Kokoomus ry:n aloitetta, jossa vaaditaan kahden keskussairaalan mallia Lapin maakunnan tulevaan sote-malliin.

Lapin kokoomuksen mielestä malli turvaisi ympärivuorokautisen päivystyksen, oman erikoissairaanhoidon ja synnytysten jatkumisen sekä Meri-Lapissa että Rovaniemellä.

Piirin varapuheenjohtajan Antti Kaarlelan mukaan kahden keskussairaalan malli säilyttäisi yleisen turvallisuustason Meri-Lapin merkittävällä teollisuusalueella.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä