Saamme lukea mediasta toistuvasti kouluissa tapahtuvista väkivaltaisuuksista ja oppilaiden sekä opettajien kokemasta kovasta kuormituksesta. Tapaukset ovat arkipäivää kaikilla kouluasteilla varhaiskasvatuksesta korkea-asteelle. Näistä asioista keskustellaan silti vastakkainasettelun keinoin eikä kokonaisuutena.
Aina kun puhutaan koulun ongelmista, joku haluaa kertoa, että pitää muistaa nostaa esille hyvätkin asiat. On totta, että suurella osalla oppilaista ja opettajista menee hyvin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut