Tilaajille

Ko­ti­mai­set mat­kai­li­jat in­nos­tui­vat jo­not­ta­maan his­sei­hin ja käymään hus­ky­sa­fa­reil­la – Levin mat­kai­lus­sa pa­him­mat ko­ro­na­pe­lot eivät to­teu­tu­neet

Levi on positiivisen yllättynyt joulukuun matkailijamääristä, mutta pelkää hiljaista alkuvuotta.

Levillä hissilippujen myynti kasvoi ja joulun ajan majoitusmyynti pysyi ennallaan. Sen sijaan alkukuun majoitusmyynti, välineiden vuokraus, ohjelma- ja ravintolapalveluiden kysyntä laskivat.

Hissijonot osoittavat vastuullisuutta

Hissilippujen myynti kasvoi lähes 8 prosenttia edellisvuoteen verrattuna. Erityisesti verkkokaupan osuus kasvoi merkittävästi ja oli jo lähes puolet kokonaislipunmyynnistä.