Kolarin mää­rä­ai­kai­sek­si kun­nan­joh­ta­jak­si on valittu virkaa tehnyt Hannu Haa­pa­la: Yl­läk­sen osay­leis­kaa­va, mo­ni­toi­mi­ta­lon ra­hoi­tus ja hy­vin­voin­ti­alue­siir­ty­män jäl­kei­nen or­ga­ni­saa­tio ovat syksyn mer­kit­tä­viä asioita

Kolarin kunnanjohtajana jatkaa nykyisin virkaa tekevä kunnanjohtaja Hannu Haapala. Päätöstä voi pitää jossain määrin yllätyksellisenä, sillä tehtävään oli tarjolla kolme ehdokasta, jotka oli haastateltu.

He olivat Markku Vehkaoja, Juha Väisänen ja Nina-Maria Möykkynen.

Kunnanvaltuuston kokouksessa 11. elokuuta äänet menivät selvällä enemmistöllä Haapalalle.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä