Keminmaan Laurilasta lähtevä Rovaniementie suljettiin liikenteeltä keskiviikkona aamupäivällä, kun vesi tulvi tielle. Samanlaisia ongelmia oli monella muullakin tiellä Keminmaassa.
Kuva: Jussi Saarela
Sulamisvedet ja keskiviikkoiltana alkaneet sateet ovat aiheuttaneet ongelmia Keminmaassa.
Torstaiaamuna pelastuslaitos kävi vahingontorjuntatehtävissä Kivalontiellä, missä vesi tulvi asuinrakennusten tuntumassa.
Hieman myöhemmin tuli hälytys kirkonkylälle Laurilaan, missä vesi oli noussut Rovaniementielle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut