Ke­min­maan Lau­ri­las­sa tie oli poikki su­la­mis­ve­sien takia – kun­nos­sa­pi­to­mes­ta­rin mukaan teitä lai­neh­tii nyt joka puo­lel­la kuntaa

Keminmaan Laurilasta lähtevä Rovaniementie suljettiin liikenteeltä keskiviikkona aamupäivällä, kun vesi tulvi tielle. Samanlaisia ongelmia oli monella muullakin tiellä Keminmaassa.
Keminmaan Laurilasta lähtevä Rovaniementie suljettiin liikenteeltä keskiviikkona aamupäivällä, kun vesi tulvi tielle. Samanlaisia ongelmia oli monella muullakin tiellä Keminmaassa.
Kuva: Jussi Saarela

Sulamisvedet ja keskiviikkoiltana alkaneet sateet ovat aiheuttaneet ongelmia Keminmaassa.

Torstaiaamuna pelastuslaitos kävi vahingontorjuntatehtävissä Kivalontiellä, missä vesi tulvi asuinrakennusten tuntumassa.

Hieman myöhemmin tuli hälytys kirkonkylälle Laurilaan, missä vesi oli noussut Rovaniementielle.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä