Nelostiellä Kemissä sattui hirvikolari lauantaina aamupäivällä kello yhdentoista jälkeen.
Lapin pelastuslaitoksen mukaan hirveen törmänneessä autossa oli kaksi henkilöä. Poliisin mukaan kolarissa ei tullut vakavia henkilövahinkoja.
Onnettomuus tapahtui Ristikankaan liittymän ja Paattion liittymän välillä. Hirven kanssa kolaroinut auto oli matkalla pohjoisen suuntaan.
Onnettomuuspaikan pelastus- ja raivaustyöt haittasivat liikennettä, ja toinen ajokaista oli toista tuntia pois käytöstä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut