Kemin moot­to­ri­tiel­lä sattui hir­vi­ko­la­ri, lii­ken­ne kulkee taas nor­maa­lis­ti

Nelostiellä Kemissä sattui hirvikolari lauantaina aamupäivällä kello yhdentoista jälkeen.

Lapin pelastuslaitoksen mukaan hirveen törmänneessä autossa oli kaksi henkilöä. Poliisin mukaan kolarissa ei tullut vakavia henkilövahinkoja.

Onnettomuus tapahtui Ristikankaan liittymän ja Paattion liittymän välillä. Hirven kanssa kolaroinut auto oli matkalla pohjoisen suuntaan.

Onnettomuuspaikan pelastus- ja raivaustyöt haittasivat liikennettä, ja toinen ajokaista oli toista tuntia pois käytöstä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä