Kemin kau­pun­gin­hal­li­tus kä­sit­te­lee tänään kau­pun­gin­teat­te­ria – poh­jae­si­tys: teat­te­ri lo­pe­te­taan

Kemi

Kemin kaupunginhallitus käsittelee tänään maanantaina kello 16 alkavassa kokouksessaan kaupungin säästöjä, jotka voivat johtaa kaupunginteatterin lopettamiseen.

Hyvinvointilautakunta esitti viime viikolla, että kaupunki rahoittaisi teatteria edelleen 375 000 eurolla vuodessa.

Lautakunta ei kuitenkaan esittänyt vastaavia säästöjä muista palveluista, joten valtuuston sille sälyttämä miljoonan euron säästötavoite jäisi lautakunnan esityksellä pahasti vajaaksi.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä