Kelk­ka­ki­so­jen lumet jä­te­tään Ro­va­nie­men Lai­naan­ran­taan – "Lunta ei ole muu­ten­kaan tar­peek­si hiih­tä­jil­le"

Lainaanrannassa on paljon lunta viikonlopun kelkkakisojen jäljiltä.
Lainaanrannassa on paljon lunta viikonlopun kelkkakisojen jäljiltä.
Kuva: Pekka Aho

Rovaniemelle Lainaanrannan puistoalueelle tuotiin Snowmobile grand prix -kelkkakisoja varten lunta kuorma-autoilla.

Rovaniemen kaupungin kunnossapitopäällikkö Marko Rautio kertoo, että alue on varattu tapahtumanjärjestäjille keskiviikkoiltaan asti. Kun tapahtumanjärjestäjä on siivonnut alueen, kaupunki tarkistaa sen kunnon.

– Tiet aukaistaan ensimmäisenä mahdollisimman nopeasti, tapahtuman promoottori Arto Tuisku kertoi maanantaiaamuna.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä