Tornion kulttuuritoimisto muuttui kesällä Kalottjazzien toimistoksi. Viimeistelytöitä olivat tekemässä kulttuurikehittäjä Essi Ojanperä (oik.) sekä kesätyöntekijät Riina-Alisa Mäkinen ja Nina Keinänen.
Kuva: Sari Pelttari-Heikka
Torniossa ja Haaparannalla on järjestetty neljä vuosikymmentä keskikesällä Kalottjazz & Blues festivaali. Vuodesta 1983 järjestetty musiikkifestivaali on ollut korkeatasoinen musiikkitapahtuma, jonka järjestämisestä Tornion ja Haaparannan kaupungit ovat vastanneet yhteistyössä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut