Susanna Sirviö ja Ida-Maria Oksanen ovat valmiita vihkimään ja siunaamaan samaa sukupuolta olevia pareja. Heidän mielestään se on oikein.
Kuva: Jussi Leinonen
Rovaniemen seurakunnassa on pappeja, jotka ovat valmiita vihkimään sateenkaaripareja, vaikka Rovaniemen kirkkoneuvosto päätti, ettei tiloja avata sateenkaarihäille. Sairaalapastori Susanna Sirviö ja seurakuntapastori Ida-Maria Oksanen ovat siihen valmiita, koska se on heidän mielestään oikein.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut