Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Jää­me­ren radalla voi olla mer­ki­tys­tä – mutta ra­hoi­tuk­sen pitää olla oi­keu­den­mu­kais­ta

Lukijalta

Jäämeren radasta on puhuttu paljon, ja ymmärrän hyvin, miksi. Yhteys pohjoiseen voisi tuoda Suomelle uusia mahdollisuuksia, ja sillä voi olla myös puolustuksellista merkitystä.

En ole sitä kiistämässä. Mutta yksi asia mietityttää: kuka tämän kaiken maksaa? Samaan aikaan kun puhutaan miljardiluokan hankkeista, tehdään päätöksiä, jotka osuvat kipeimmin niihin, joilla ei ole varaa menettää enää mitään.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut