Kolumni

Hou­kut­te­li­si­ko pu­bi­reis­su hyiseen veteen pu­toa­mi­sen jäl­keen?

Toimituksesta

Pari viikkoa sitten uutiset kertoivat, että Kemin Ajoksen satamassa ihminen oli pudonnut laiturin ja hinaajan väliin. Aamuyöllä tapahtuma-aikaan oli kova tuuli ja pakkaskeli.

En voi kuvitellakaan tunnetta, kun kovalla pakkasella putoaa veteen. Vesi.fi-palvelun mukaan meriveden lämpötila on meidän seudullamme lähellä nollaa. Hypotermia voi uhata nopeasti, jos vaatteet pääsevät kastumaan.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut