Toimituksesta
Pari viikkoa sitten uutiset kertoivat, että Kemin Ajoksen satamassa ihminen oli pudonnut laiturin ja hinaajan väliin. Aamuyöllä tapahtuma-aikaan oli kova tuuli ja pakkaskeli.
En voi kuvitellakaan tunnetta, kun kovalla pakkasella putoaa veteen. Vesi.fi-palvelun mukaan meriveden lämpötila on meidän seudullamme lähellä nollaa. Hypotermia voi uhata nopeasti, jos vaatteet pääsevät kastumaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut