Torniolaisella Hannulan koululla syttyi tulipalo tiistaina. Paikalle meni neljä Lapin pelastuslaitoksen yksikköä ja yksi ensihoidon yksikkö.
Kuva: Heidi Keskimaunu
Torniolaisessa Hannulan koulussa syttyi pieni tulipalo tiistaiaamuna.
Lapin pelastuslaitoksen mukaan palo saatiin hallintaan ja sammutettua alkusammutuksella. Oppilaat ja henkilökunta evakuoitiin ulos rakennuksesta varotoimenpiteenä.
Pelastuslaitos teki koulun tiloissa savutuuletusta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut