Lukijalta
Mielipide
Tilaajille

Foo­do­ran ruo­ka­kul­je­tus petti pää­siäi­se­nä

Tilasin 31.3 illansuussa päivällistä 800 kilometrin päässä Rovaniemellä asuvalle 84-vuotiaalle anopilleni pitkäperjantaiksi, eli kolmen päivän päähän. Vastaus tuli nopeasti: tilauksesi ravintolasta on vahvistettu. Ajattelin, että hyvä juttu, tulee yksin asuvalle ihmiselle jotain iloa näinä korona-aikoina.

Seuraava viesti tuli pitkäperjantaina 2.4 kello 16.54, eli 21 minuuttia ennen vahvistettua toimitusaikaa: “valitettavasti tilauksesi on peruttu. Ei hätää, sillä hyvitämme veloitetun summan takaisin sinulle pikimmiten. Tässä välissä, voit käydä tutustumassa muuhun tarjontaamme ja tehdä uuden tilauksen. Kaikki siis hyvin :)”