kolumni: Il­mas­to­pää­tök­sis­sä me­ga­luo­kan ai­ka­tau­lu­vir­he

Tähtijuttu: Kop­pi­mön­ki­jät ovat syr­jäyt­tä­neet mo­po­au­tot nuo­ri­son lii­ken­ne­vä­li­nee­nä

pääkirjoitus: Tuu­li­voi­ma tar­vit­see tuek­seen sää­tö­voi­maa, jonka riit­tä­vyys on uhat­tu­na

Tilaajille

Enon­te­kiö uudisti mat­kai­lu­brän­din­sä – brän­dil­lä ro­va­nie­me­läi­nen to­teut­ta­ja

Enontekiön uuden brändin halutaan puhuttelevan matkailijoita vahvatunnelmaisilla valokuvilla.
Enontekiön uuden brändin halutaan puhuttelevan matkailijoita vahvatunnelmaisilla valokuvilla.
Kuva: HarriTarvainen

Enontekiö on uudistanut matkailubrändinsä. Kunnan uusi slogan on "Kohtaa luonnonvoimat".

Brändiuudistus toteutettiin Enontekiön matkailu arvoketjujen kehittäminen -hankkeessa. Osana taustatyötä kunnassa toteutettiin viime keväänä verkkokysely alueeseen liitettyjen mielikuvien esiin saamiseksi. Kysely kohdistettiin Enontekiöstä kiinnostuneille ihmisille ympäri Suomea.