Oikeuskansleri: Ministeriöiden välisessä yhteistyössä ja STM:n vastuunjaossa oli puutteita – koronaepidemiaan ei osattu varautua
Oikeuskansleri arvostelee koronaviestintää ja ohjeistusta epäselväksi – kansalaiset eivät aina tiedä, onko kyse ohjeesta vai velvoitteesta
"Kaikki huonot päätökset eivät ole laittomia, mutta kaikki laittomat päätökset ovat huonoja" – Lapista etelään matkannut oikeuskansleri Tuomas Pöysti valvoo työssään oikeuden toteutumista