omalääkäri
Lapissa mennään kohti omalääkärimallia, mutta hallitus ei tee sitä helpoksi – terveysasemilla ollaan turhautuneita toimista, jotka vetävät mattoa jalkojen alta

Lapissa mennään kohti oma­lää­kä­ri­mal­lia, mutta hal­li­tus ei tee sitä hel­pok­si – ter­veys­ase­mil­la ollaan tur­hau­tu­nei­ta toi­mis­ta, jotka vetävät mattoa jal­ko­jen alta

18
Sosiaali- ja terveysministeri Juuso IS:lle: Omalääkärimalli toteutuu, käyttöön tällä vaalikaudella

So­siaa­li- ja ter­veys­mi­nis­te­ri Juuso IS:lle: Oma­lää­kä­ri­mal­li to­teu­tuu, käyt­töön tällä vaa­li­kau­del­la

3
Eduskunnasta: Hallituksen omalääkäriohjelmalla hoidon saatavuus ja jatkuvuus kuntoon – Norja ja Tanska ovat näyttäneet, että omalääkärimalli toimii
Kolumni

Edus­kun­nas­ta: Hal­li­tuk­sen oma­lää­kä­ri­oh­jel­mal­la hoidon saa­ta­vuus ja jat­ku­vuus kuntoon – Norja ja Tanska ovat näyt­tä­neet, että oma­lää­kä­ri­mal­li toimii

3
Rovaniemellä pitäisi nyt päästä entistä useammin tutun lääkärin vastaanotolle – uudessa tiimijaossa jokaiselle kaupunkilaiselle on nimetty lääkäri-hoitaja-työpari

Ro­va­nie­mel­lä pitäisi nyt päästä entistä useam­min tutun lää­kä­rin vas­taan­otol­le – uudessa tii­mi­jaos­sa jo­kai­sel­le kau­pun­ki­lai­sel­le on nimetty lää­kä­ri-hoi­ta­ja-työ­pa­ri

14
Hoidon jatkuvuusmalli otetaan käyttöön Rovaniemellä – jokaiselle kuntalaiselle oma lääkäri-hoitajatyöpari

Hoidon jat­ku­vuus­mal­li otetaan käyt­töön Ro­va­nie­mel­lä – jo­kai­sel­le kun­ta­lai­sel­le oma lää­kä­ri-hoi­ta­ja­työ­pa­ri

8