huono-osaisuus
Onko huono-osaisuudessa mitään hyvää?
Kolumni

Onko huo­no-osai­suu­des­sa mitään hyvää?

10
Rovaniemen keskustasta tuli turistilähiö – siinä syy, miksi keskusta on kadottanut vetovoimansa asuinalueena
Kolumni

Ro­va­nie­men kes­kus­tas­ta tuli tu­ris­ti­lä­hiö – siinä syy, miksi kes­kus­ta on ka­dot­ta­nut ve­to­voi­man­sa asui­na­luee­na

19
Rovaniemen uudet pientaloalueet ovat hyväosaisten kuplia –  huono-osaisuus kasautuu keskustan ympäristöön ja vanhoille kerrostaloalueille

Ro­va­nie­men uudet pien­ta­loa­lueet ovat hy­väo­sais­ten kuplia – huo­no-osai­suus ka­sau­tuu kes­kus­tan ym­pä­ris­töön ja van­hoil­le ker­ros­ta­loa­lueil­le

29
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Ei ran­gais­tuk­sia vaan ym­mär­rys­tä ja tukea – olen itse viittä vaille nuo­ri­so­ri­kol­li­nen

Kemi on Suomen huono-osaisin kunta, Muonio Lapin hyväosaisin

Kemi on Suomen huo­no-osai­sin kunta, Muonio Lapin hy­väo­sai­sin

8