Ei pidä paikkaansa, kun väitetään vain ikäihmisten seuraavan hiihtoa ja nauttivan siitä. Epäilijöiden olisi pitänyt olla lauantaina Kallinkankaalla, kun lapset nauttivat hiihtämisestä Kallinkankaan aurinkoisilla laduilla.
Keminmaan ja Kemin Lions-klubien yhdessä järjestämä ja Keminsuun Kisan toteuttama Leijona-hiihto keräsi suksille reippaasti yli sata lasta. Ajat kyllä otettiin, mutta se ei vaikuttanut palkitsemiseen.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin