Yleislääkäreiden yhdistys vaatii Lapin perusterveydenhuoltoon suunniteltujen säästöjen perumista ja nykyisten terveyskeskuspalvelujen säilyttämistä.
Suomen yleislääkärit ry:n Lapin aluetoimikunta kertoo toimittaneensa asiasta kannanoton Lapin aluevaltuutetuille.
– Aluevaltuustolle lähetetyn kannanottomme allekirjoitti yli neljäkymmentä Lapissa työskentelevää yleislääkäriä, toimikunnan puheenjohtaja Jussi Nokelainen kertoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut