Kolumni

Voisiko valtio mi­ten­kään ottaa rahat muualta ja antaa Postin jakaa postia ja Met­sä­hal­li­tuk­sen pitää reit­tin­sä kun­nos­sa?

Vielä joku vuosi sitten luulimme, että Postin tärkein tehtävä on jakaa postia. Nykyisin tiedämme, että tärkeintä on voiton tekeminen.

Yhtiön johtaja kertoi syksyllä työntekijäkiistan tuoksinassa, että postinjako saattaa loppua ensi vuosikymmenellä. Esilletulo kuulosti ruokapöydässä suutahtaneen vanhemman töksäytykseltä: kun kerran marisette, niin jonain päivänä loppuu tämä ruoanlaitto kokonaan! Mitäs sitten sanotte!

Postilla kaikki on tuskaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa