Rovaniemen kaupungin pysäköinninvalvonta kirjoitti virhemaksun useammalle autolle Pohjolankadulla. Virheellistä pysäköintiä pientareen puolelle esiintyy pysäköinninvalvonnan mukaan ympäri kaupunkia.
Kuva: Suvi Tanner
Usea auto sai sakkolapun tuulilasiin Rovaniemen Pohjolankadulla maanantaina. Syynä sakotukseen oli pysäköintivirhe, jossa autot oli pysäköity ajoradan ulkopuolelle.
Rovaniemen kaupungin kaupunginlakimies, pysäköinninvalvoja Kirsi Alanteen mukaan maastopysäköinti on kasvanut Rovaniemellä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut