Vasemmistoliitto on päättänyt esittää Rovaniemen kaupunginhallituksen jäseneksi Mari Ikosta sekä Henri Rambergia. Kaksikko jakaisi neljän vuoden valtuustokauden kahden vuoden kausiin.
Kuva: Jussi Leinonen
Vasemmistoliiton Rovaniemen kunnallisjärjestö ja valtuustoryhmä valitsivat luottamustoimiin esitettävät henkilöt yhteiskokouksessaan. Luottamuspaikoista päätettiin tiedotteen mukaan yksimielisesti pohjaesityksen mukaan.
Rovaniemen kaupunginhallituksessa vasemmistoliitolla on yksi paikka, joka on jaettu kahden vuoden kausiin valtuustokaudelle 2025–2029.