Vanhuksen murtunut käsi kipsattiin päivystyksessä.
Kuva: Lukijan kuva
Vanhuksen käsi murtui Sodankylän Helmikodissa, kun toinen asukas oli käynyt häneen käsiksi.
Helmikoti on ympärivuorokautisen palveluasumisen yksikkö muistisairaille vanhuksille.
Uhriksi joutuneen vanhuksen omainen kertoo tehneensä tapahtuneesta rikosilmoituksen ja kantelun aluehallintovirastolle. Poliisi on vahvistanut rikosilmoituksen jättämisen.
Asiasta uutisoi ensin Sompio-lehti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut