Van­huk­sen käsi murtui So­dan­ky­län Hel­mi­ko­dis­sa toisen asuk­kaan käytyä häneen käsiksi – uhrin omainen joutui ha­ke­maan apua ensi- ja tur­va­ko­dis­ta

Omainen on tehnyt tapahtuneesta rikosilmoituksen poliisille ja kantelun aville.

Vanhuksen murtunut käsi kipsattiin päivystyksessä.
Vanhuksen murtunut käsi kipsattiin päivystyksessä.
Kuva: Lukijan kuva

Vanhuksen käsi murtui Sodankylän Helmikodissa, kun toinen asukas oli käynyt häneen käsiksi.

Helmikoti on ympärivuorokautisen palveluasumisen yksikkö muistisairaille vanhuksille.

Uhriksi joutuneen vanhuksen omainen kertoo tehneensä tapahtuneesta rikosilmoituksen ja kantelun aluehallintovirastolle. Poliisi on vahvistanut rikosilmoituksen jättämisen.

Asiasta uutisoi ensin Sompio-lehti.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä