"Välillä pitää soittaa useasti eikä kyyti tule"
Lapin Kansan lukijoiden mielestä Kela-taksien toiminnassa on edelleen ongelmia, vaikka niitä on vähemmän kuin alkuvuodesta.
Kela-kyytien toteutumisessa on edelleen ongelmia Lapissa, ilmenee Lapin Kansan toteuttamasta verkkokyselystä. Lukijoiden vastausten perusteella takseja jää saapumatta, peruutuksista ei ilmoiteta ajoissa tai autoja saapuu myöhässä hakemaan asiakkaita.
Moni vastaajista kertoi myös myöhästyneensä lääkäriajoilta tai joutuneensa odottamaan taksia jopa useita tunteja.
Mukaan mahtui kuitenkin myös useita kertomuksia, joissa kaikki on mennyt hyvin ja sovitusti.