Väinö Luusua, 96, kävi linnan juh­lis­sa, mutta joulun hän on kotona

Itsenäisyyspäivän vastaanotolla presidentinlinnassa oli tänä vuonna kutsuttuna kymmeniä lottia ja veteraaneja, mutta kaikki eivät paikalle päässeet. Kahvihetki kuorolaulun säestyksellä ja keskustelu presidenttiparin kanssa kuuluivat illan ohjelmaan, jonka jälkeen pääsi tunnelmoimaan Kaartin soittokunnan tahdissa.

– Olihan meitä siellä paljon joka sortin veteraaneja, ja presidentti Niinistö on kaikin puolin mukava mies, nauraa sallalainen veteraani Väinö Luusua.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä