Vahvassa humalassa ollut 27-vuotias mies suistui ojaan luvatta käyttöön ottamallaan moottoripyörällä lauantaina kello 11 aikaan, kertoo Lapin poliisilaitos.
Moottoripyöräilijä oli ajanut Lapintietä pohjoiseen ja suistunut Marttalan kohdalla kulkusuunnassaan oikealle puolelle tietä vasemmalle kaartuvassa mutkassa. Moottoripyörä osui tien laidassa olevaan eristelevykasaan, minkä seurauksena sekä moottoripyörä että kuljettaja jatkoivat matkaansa osittain ilmassa.