Viivi Järvelä sanoo saaneensa energiayhtiön kaupan valituksesta paljon kritiikkiä.
Kuva: Camilla Ahlstrand
Kemin kaupunginhallituksen uusi puheenjohtaja Viivi Järvelä (sd.) aikoo perua Kemin Energia ja Veden (Kenve) myyntiä koskevan valituksensa Pohjois-Suomen hallinto-oikeudesta.
Asia on tiistaina Kemin kaupunginhallituksen listalla. Sen mukaan valittaja (eli Järvelä) on 5.6.2025 ottanut yhteyttä kaupunkiin ja kertonut olevansa valmis peruuttamaan valituksensa enemmän viivästyksen välttämiseksi.