Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Uusi hal­li­tus neljän vuoden sös­si­mi­sen jälkeen

Petteri Orpon pitäisi saada kasattua toimiva hallitus, vaikka vaalipaneelit näyttivät ennemminkin sekopäisten touhulta. Naamat punaisina huudettiin ja sormet pystyssä kuin tappelua vailla. Ei ollut sivistyneiden ihmisten keskusteluja, normaaleja väittelyitä. Täydellisesti kaikilta puuttui rakentava asiapohja ja ratkaisukeskeisyys.

Mutta ”järkevästi” ajateltuna tuleva hallitus on kokoomus, persut, kristilliset. Vihervasemmiston paikan kansa on jo äänellään näyttänyt, ja se on oppositio.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa