Saksalainen loistoristeilijä Hanseatic Spirit vieraili Kemin satamassa tammikuussa viime vuonna.
Kuva: Henripekka Kallio
KEMIN SATAMA
Suurin asiakas Metsä Group lastasi Kemin satamassa sellua viime vuonna marraskuun loppuun mennessä noin 700 000 tonnia. Kartonkia lähti maailmalle noin 300 000 tonnia.
- Metsäteollisuuden liikenne on ollut noin 70 prosenttia siitä, mitä odotimme, kun isoa satamainvestointia teimme.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut