Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Työ­hy­vin­voin­ti syntyy työssä

Työsuhde-edut nähdään usein osana työelämää ja työhyvinvoinnin kehittämisen välineenä, niin työntekijän kuin työnantajankin näkökulmasta. Ja onhan hyvinvointi- ja kulttuurietu ihan mukava bonus. Työhyvinvointia ei silti kehitetä sillä, että käydään väsyneenä leffassa tai raahaudutaan viimeisillä voimilla hierojan pöydälle.

Työuupumus on uusi kansansairaus. Harva uupuu siksi, etteikö yrittäisi tai välittäisi, päinvastoin. Kuormitus kasvaa, kun työ pirstaloituu, vaatimukset kasaantuvat ja hallinnan tunne katoaa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut