Tu­li­pa­lo Ou­to­kum­mun Tornion teh­taal­la – tehtaan omat pe­las­tus­ryh­mät saivat palon no­peas­ti hal­lin­taan

Outokummun Tornion tehtaalla syttyi tulipalo perjantai-illalla noin kello 18.30.

Tulipalo syttyi hydrauliikkatilassa, johon oli lentänyt kipinöitä toisesta tilasta.

Lapin pelastuslaitoksen päivystävä palomestari Lauri Manninen kertoo, että tulipalo saatiin sammumaan nopeasti pääosin tehtaan omien sammutusryhmien voimin. Pelastuslaitoksen tehtäväksi jäi kuvata alue lämpökameralla ja varmistaa ettei palo ollut levinnyt rakenteisiin.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä