Kolumni

Toi­mit­ta­jal­ta: UR kysyi mat­kai­lus­ta – moni kokee Ro­va­nie­men hyö­ty­vän siitä, mutta pitää kasvua liial­li­se­na

Toimittajalta

Uusi Rovaniemi kysyi rovaniemeläisiltä, mitä mieltä he ovat matkailijoiden määrästä kaupungissa, ja kuinka matkailun näkyy heidän arjessaan. Verkkokyselyymme tuli yli 1 500 vastausta – suurin määrä tähänastisista kyselyistämme. Poikkeuksellisen runsas on myös avoimissa vastauksissa jaettujen kokemusten ja ajatusten määrä. Aihe on selvästikin monella mielen päällä.

Kiitos kaikille vastaajille.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut