Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Ter­ve­tu­loa opis­ke­li­jat

Lapin Kansassa julkaistiin 25.8. teksti “Takaisin kampukselle – korkeakoulut haluavat opiskelijat lähiopetukseen, mutta osa on jo lähtenyt kaupungista”. Missä meidän opiskelijamme ovat?

Kampukselle ollaan totta tosiaan palattu. Ja sieltä ei toivottavasti enää lähdetä, kuten ei Lapistakaan.

Suomen ylioppilaskuntien liiton tilaaman Etäopiskelun jäljet -tutkimuksen mukaan poikkeusolot synnyttivät yliopisto- opiskelijoiden oppimis- ja osaamisvajetta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa