Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Teol­li­suus huo­mioi­ta­va sote-pää­tök­sis­sä

Surullisena olen seurannut Lapin sairaaloiden kiistelyä viime vuosina. Yksi kärsijä kiistelystä on Lapin yhtenäisyys.

Vuosia sitten sairaaloille annettiin tehtäväksi sopia keskinäinen työnjako. Tämä ei ole vapaaehtoisesti onnistunut. Valitettavasti niin tärkeä asia kuin luottamus on pahasti heikentynyt. Omien havaintojeni mukaan Länsi-Pohjan sairaala (LPS) on ollut menettävänä osapuolena, muttei vastaavasti ole saanut itsellensä mitään.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut