Puhelinseksi-yhtye sai alkunsa rovaniemeläisessä kimppakämpässä. Nykyään bändinjäsenistä neljä viidestä asuu Helsingissä.
Kuva: Ninni Kola
Rovaniemeläislähtöinen punk-yhtye Puhelinseksi julkaisi juuri kymmenvuotisen historiansa kolmannen pitkäsoiton. Noora Määttä arvioi Mitä sanoa särkyneelle? -levyn olevan musiikillisesti aiempia levyjä punkimpi ja monipuolisempi.
– Samalla siinä on jotain tuttua ja turvallista.
Itse musiikin ohella monipuolisuus liittyy tekstimaailmaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut