kolumni: Eikö ka­las­tus­la­ki olekaan kai­kil­le sama? Kysymys on nyt ajan­koh­tai­sem­pi kuin koskaan

Podcast: Kar­va­lak­ki­do­ku­ment­ti osa 6: Kuk­ko­lan­kos­ki näyt­tää, mitä elävä jo­ki­kult­tuu­ri voi ih­mi­sel­le merkitä – Heik­ki­län tai­tei­li­ja­vel­jek­set ker­to­vat elä­mäs­tä Väy­län­var­rel­la

Tilaajille

Täällä Poh­jan­täh­den alla kes­kiös­sä on säh­kö­au­ton käyt­tä­jä – Po­les­tar 2 on tehty ul­koi­ses­ti varman päälle, mutta sisältä löytyy selkeä käyt­tö­jär­jes­tel­mä

Auto- ja liikennetoimittaja Kari Pitkänen koeajoi Volvon Polestarin. Hän arvioi, että siinä on todennäköisesti ergonomisin käyttöjärjestelmä, joka sähköautoihin on toistaiseksi toteutettu. Auto näyttää ilmiselvästi keskikokoiselta Volvolta.

Yli 2 000 kilon paino tuntuu auton alustassa ajaessa, mutta suorituskykyyn se ei vaikuta. Polestar 2 kiihtyy sadan kilometrin nopeuteen tarvittaessa alle viidessä sekunnissa.
Yli 2 000 kilon paino tuntuu auton alustassa ajaessa, mutta suorituskykyyn se ei vaikuta. Polestar 2 kiihtyy sadan kilometrin nopeuteen tarvittaessa alle viidessä sekunnissa.

Volvo, joka ei halua olla Volvo.

Autoalan uuden tulokkaan Polestarin eli Pohjantähden maailmanvalloitus käynnistyy kunnon identiteettikriisillä.