Sor­sae­mo ja 10 poi­kas­ta seik­kai­li­vat Aal­to-kes­kuk­sen edus­tal­la Ro­va­nie­mel­lä – "En ke­ren­nyt lähteä opas­ta­maan"

Sorsaemon ja kymmenen vastakuoriutuneen poikasen vaellus herätti iloa Rovaniemen ydinkeskustassa perjantaiaamuna.

Seppo Kemppainen kuvasi sorsaperheen seikkailua Aalto-keskuksen edustalla. Hän huomasi linnut sattumalta, kun oli alueella työnsä vuoksi.

– En tiedä, mistä ne olivat tulossa. Vesistöähän ei ole kovin lähellä, Kemppainen sanoo.

Hän arvelee, että sorsat saattoivat olla matkalla Kirkkolammelle.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä