Miksi emme enää hämmenny, kun netissä kohdataan julmuutta?
Kysyin saman kysymyksen taannoin itseltäni. Sitten tajusin, että näytöistä kiipeävä viha ei ole kuin äkkinäinen ukkosmyrsky, vaan se muistuttaa enemmän pitkän ajan kuluessa muuttuvaa ilmastoa.
En huomannut näkemäni vihan vaikutusta mielialaani ennen kuin aloin tietoisesti miettiä asiaa.
Uskallan väittää, että ei huomaa moni muukaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut