Savukoski joutuu rajulle säästökuurille, ja sen myötä ollaan valmiita myös karsimaan kunnan henkilökuntaa.
Kuva: Iiro Kerkelä
– Kyllä me tästä kuntana selvitään, sitä en epäile. Mutta tiukkaa tulee olemaan, ja inhimillisesti hyvinkin ikävää.
Sellaiset terveiset Savukosken kunnanjohtaja Petri Härkönen lähetti kuntalaisille sen jälkeen, kun kunnanhallitus oli maanantaina hyväksynyt suunnitelman koko kuntaa koskevista yhteistoimintaneuvotteluista.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut