Satama Open Air-fes­ti­vaa­leil­la kä­vi­jä­en­nä­tys

Vesisateesta huolimatta festivaali oli loppuunmyyty. Festareilla tavataan tuttuja ja kierrellään kojuja.

Satama Open Air -festivaalit rikkoi kävijäennätyksen 13 000 festivaalivieraalla. Kemin Ruutinrannan puistossa kuultiin suomalaisen iskelmä- ja popgenren tähtiä. Esiintyjiin kuuluivat muun muassa perjantaina tapahtuman esityksellään avannut Yona, Maija Vilkkumaa, Kuumaa ja Arttu Wiskari. Sateinen sää ei innokasta festarikansaa vaikuttanut häiritsevän. Esiintyvät artistit kokosivat lavojen eteen kiitettävän joukon sadeviittoihin ja kumisaappaisiin pukeutunutta yleisöä.

Ilmoita asiavirheestä