Rovaniemellä musiikki raikasi perjantaina, kun Sairaalanniemi täyttyi lukuisista Santa Open Air -festivaalin kävijöistä.
Perjantaina paikan päälle saapuneita juhlijoita eivät koleat kelit haitanneet. Iltaa kohden keli Rovaniemellä poutaantui, ja festivaalikansa välttyi pahemmilta sadekuuroilta.
Tapahtumaan hyvällä fiiliksellä varustautuneina olivat saapuneet rovaniemeläiset ystävykset Saara ja Mervi. Tämä oli heille jo toinen kerta kyseisillä festivaaleilla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut