Saa­me­lais­mu­seo ja luon­to­kes­kus Siida avat­tiin uu­dis­tet­tu­na ylei­söl­le ke­sä­kuus­sa – syys­kuun loppuun men­nes­sä jo 46 000 kävijää

Avajaiskuukausi keräsi 9 799 kävijää ja heinäkuussa yli 11 000 henkilöä kävi tutustumassa Siidaan. Kuva otettu 13. heinäkuuta.
Avajaiskuukausi keräsi 9 799 kävijää ja heinäkuussa yli 11 000 henkilöä kävi tutustumassa Siidaan. Kuva otettu 13. heinäkuuta.
Kuva: Olli Miettunen

Inarissa sijaitseva saamelaismuseo ja luontokeskus Siida on kerännyt neljässä kuukaudessa jo yli 46 000 kävijää, tiedottavat Metsähallituksen luontopalvelut ja saamelaismuseo Siida.

Siida avattiin uudistettuna yleisölle kesäkuussa. Uusittu Siida oli myös viime kesänä Lapin suosituin Museokortti-kohde.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä