Ro­va­nie­mi aikoo pak­ko­lu­nas­taa kol­man­nek­sen Jarno Val­ko­sen ton­tis­ta Saa­ren­ky­läs­sä – tieto uudesta ka­tu­lin­jauk­ses­ta tuli asuk­kail­le täysin pus­kis­ta

Jarno Valkosen mielestä Kulppilantietä ei ole tarpeen leventää, sillä moni ajaa kadulla jo nykyään liian kovaa. Kadun molemmin puolin on lisäksi leveät ojat. Kadun peruskorjauksessa tiealuetta aiotaan leventää Valkosen tontin puolelle.
Jarno Valkosen mielestä Kulppilantietä ei ole tarpeen leventää, sillä moni ajaa kadulla jo nykyään liian kovaa. Kadun molemmin puolin on lisäksi leveät ojat. Kadun peruskorjauksessa tiealuetta aiotaan leventää Valkosen tontin puolelle.
Kuva: Iiro Kerkelä

Rovaniemeläisen Jarno Valkosen puhelin soi vapun jälkeisenä perjantaina.

Puhelu tuli kaupungin paikkatieto- ja tonttipalveluista, ja asia koski Valkosen omistaman tontin pakkolunastamista.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä