Rovaniemen kaupunki istuttaa nyt puita kaupunkilaisten toiveesta ja asukkaat otetaan mukaan istutuspuuhiin.
Kuva: Jussi Pohjavirta
Rovaniemen kaupunki järjestää torstaina 4.9. kolme istutustapahtumaa, joihin asukkaat voivat osallistua. Tapahtumissa pääsee istuttamaan puita ja kylvämään niittyä Alltimen työntekijöiden opastuksella.
Istutukset tehdään asukkaiden toiveesta. Rovaniemeläiset ideoivat ja äänestivät, että osa osallistuvan budjetoinnin summasta käytetään puiden ja istutusten lisäämiseen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut